Facebook більше не буде інтегрувати телефонні номери, які користувачі надають для аутентифікації, в функцію рекомендацій “людей, яких ви можете знати”. Це стане ще одним із заходів в рамках посилення практик конфіденційності в соцмережі Facebook. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Reuters.
“В минулому році з’явилася інформація про те, що Facebook використовував особисті дані, отримані для аутентифікації користувачів, для розміщення реклами, розлютив захисників конфіденційності, які назвали цю практику помилковою і заявили, що це зруйнувало довіру до найважливішого інструменту цифрової безпеки. Facebook з червня вже перестав використовувати номери телефонів користувачів для рекламних цілей і тепер починає поширювати цю практику на рекомендації друзів “, − йдеться в повідомленні.
Відзначається, що вдатися до вказаних кроків Facebook спонукав штраф в розмірі 5 мільярдів доларів від Федеральної комісії з питань торгівлі США, яка вимагала від Facebook посилити гарантії конфіденційності даних користувачів.
Зміни щодо використання телефонних номерів користувачів почнуть впроваджувати вже з цього тижня в Еквадорі, Ефіопії, Пакистані, Лівії та Камбоджі, а на початку наступного року будуть впроваджені по всьому світу.