Мережа “Київстар” відновлюється після наймасштабнішої кібератаки на телеком-галузі. За минулу добу спеціалісти компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв’язок в Києві.
Читайте також: Атака на “Київстар”: кіберексперт закликав усіх абонентів змінити паролі – чому це важливо
Про це в коментарі ТСН.ua повідомила речниця “Київстару” Ірина Леліченко.
За її словами, наразі понад 95% базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території перебувають у працездатному стані. Абонентам доступний голосовий зв’язок, зокрема в міжнародному роумінгу, а також послуги “Домашнього Інтернету”.
“Відучора розпочато відновлення доступу до послуг мобільної передавання даних, зокрема на заході України. Сьогодні в планах компанії – подальше відновлення послуг передавання даних. Технічні роботи відбувається поступово. Інформування про 100% працездатність сервісів компанія буде робити після завершення всіх стабілізаційних заходів”, – наголошує представниця “Київстару”.
Леліченко наголошує, що в деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв’язку. Втімм, зауважує вона, спеціалісти компанії їх оперативно усувають.
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook