Президент України Петро Порошенко частково фінансував свою виборчу кампанію за рахунок платників податків. Про це стверджують активісти громадського руху ″ЧЕСНО″.
Читайте також: Петро Порошенко анонсував “суттєві зміни” у своїй команді
Відомо, що в декларації за 2018 рік Порошенко вказав 122 млн гривень витрат на рекламу. Але за підрахунками тільки на телерекламу він витратив 175 млн гривень, а затрати на зовнішню рекламу та агітацію у Facebook зовсім не зазначив в декларації.
Нагадаємо, що рекламну кампанію на телебаченні Порошенко активізував на початку весни у 2018 році.
Його відомі фрази ″Армія! Мова! Віра!″ поширювали через соціальні мережі, а в серпні з’явилися на ТБ.
За інформацією громадського руху ″ЧЕСНО″, зовнішню рекламу Порошенка в першій половині 2018 року розміщували місцеві органи влади за рахунок бюджетних коштів, які сплатили платники податків.
Активісти зазначили, що направили до Адміністрації президента запит з проханням конкретизувати витрати на рекламу.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram