Сьогодні, 18 серпня, на своєму засіданні Кабінет міністрів України схвалив Стратегію економічного розвитку Донецької та Луганської областей на період до 2030 року.
Читайте також: Нацбанк змінює дизайн гривень: дивіться, як виглядатимуть нові банкноти
Про це повідомляє прес-служба уряду.
Як зазначив віце-прем‘єр-міністр України – міністр з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Олексій Резніков, до розробки Стратегії були залучені усі зацікавлені сторони – громади, бізнес, органи місцевої влади та самоврядування, наукові установи, а також міжнародні партнери.
“Ми провели обговорення безпосередньо на Донеччині і Луганщині за участю усіх громад, що перебувають на лінії дотику. Вийшло близько 350 сторінок тексту і розрахунків”, – сказав Резніков.
Він зазначив, що Донецька і Луганська області зазнали катастрофічних руйнувань внаслідок збройної агресії з боку РФ, зокрема втрачено економічні ланцюги, порушено логістику, виникли нові загрози.
“Ситуацію можна виправити лише комплексними екстраординарними заходами. Моделюючи ці заходи, ми спиралися на очікування суспільства та бізнесу. І сприймати території вздовж лінії дотику варто як території нового розвитку і нових можливостей, а не як території кризи”, – наголосив Резніков.
За його словами, у якості головних очікувань українські та іноземні бізнесмени вказували прозорість, передбачуваність та впевненість, верховенство права і правосуддя.
Відтак, для залучення інвесторів пропонується застосувати модель території пріоритетного розвитку, що передбачатиме податкові, регуляторні, фінансові стимули, у тому числі:
страхування воєнно-політичних ризиків;
розвиток реального сектору економіки, індустріалізацію та інновації;
розбудову критичної інфраструктури та логістики;
розвиток регіонального ринку праці та налагодження комунікацій.
Що стосується стратегічної інфраструктури, у Кабміні виокремлюють такі проекти:
будівництво залізничної гілки у Луганській області;
модернізація та електрифікація залізниці на Маріупольському напрямку;
безпечний доступ до якісної питної води на території двох областей.
Крім цього, передбачається будівництво сучасної траси Старобільськ-Краматорськ-Маріуполь, відновлення пасажирських та вантажних авіаперевезень та розвиток мережі доріг на Луганщині.
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook