За останнє півріччя 2020 року зросло споживання низки горілчаних брендів. Разом із тим частина популярних українських і світових виробників горілки втратили значну частину прихильників.
Про це свідчать дані соціологічного дослідження “ММІ Україна”, повідомляє УНН.
Читати також: Вчені назвали напої, які вбивають COVID-19
Так, за останні пів року рекордні показники зі зростання споживання показали такі горілчані бренди: IDEA – на 42%, Green Mark – на 35%, Zytniowka – на 35% і “Др.Житник” – на 34%. Значно менші результати зростання споживацького попиту продемонстрували “Житомирська” (+12%), “Хлібна половинка” (+11%), “Мерная” (+9%).
Разом із тим впало споживання наступних відомих брендів горілки: Finlandia (-20%), “Хортиця” (-12%), Nemiroff (-7%), Absolut (-7%), “Хлібний Дар” (-6%), “Козацька Рада” (-6%).