Український бренд “Стодола”, що займається виготовленням овочевих консервів, включив в експортну лінійку продукції консервований борщ, приготований за органічною технологією.
Читайте також: У США правнук українських переселенців годує американців борщем та варениками (відео)
Товар вже поставляється в ЄС, а власник компанії Ян Островський каже, що в цьому році його побачать і на українських прилавках, повідомляє сайт Agronza.
За словами Островського ідея почалася з поставок концентрованого борщу, який можна було просто розбавити окропом, в зону проведення ССО на волонтерських умовах. Потім компанія доопрацювала цей рецепт і почала випускати консервований в банках борщ на експорт.
Органічна версія виготовляється без додавання м’яса, оскільки прихильники “органік” часто є також вегетаріанцями і уникають продуктів тваринного походження. Крім того, як зазначає Ян Островський, органік-м’ясо в рецепті істотно б ускладнило технологію і сертифікацію продукту.
У найближчому майбутньому “Стодола” має намір удосконалити і упаковку, замінивши банки на реторт-пакети, а також розширити свій ринок, поставляючи борщ і в українські супермаркети.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram