NewsMakers Повна версія

З 16 січня вступає в дію закон про українську мову в рекламі. Що це означає?

Вже за кілька днів, а саме 16 січня 2020 року, набуває чинності норма закону України ″Про забезпечення функціонування української мови як державної″ в частині мови реклами (стаття 32 ″Державна мова у сфері реклами″) Про це у себе на Facebook нагадує кандидат юридичних наук, голова громадської організації ″Українська Україна″ Андрій Смолій.

Читайте також: У Венеціанській комісії розкритикували закон України про мову

Від 16 січня українська мова повинна бути на:

– телебаченні та радіо;

– зовнішніх носіях (бігбордах, сітілайтах, рекламних площинах в магазинах та всіх суб‘єктах надавачів послуг);

– у мережі інтернет (на інтернет-сайтах, в соціальних мережах тощо).

″Відтепер всі ми маємо абсолютно законне право вимагати абсолютно всю рекламу державною мовою та звертатися щодо порушення до відповідних органів або для початку до суб‘єктів господарювання напряму″,- написав Смолій.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram