NewsMakers Повна версія

Пілот Іранського літака бачив попадання ракети в борт “МАУ”: оприлюднено запис розмови з диспетчером Тегерану

Запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та другого пілота літака іранської компанії “Асеман Ейрлайнз” оприлюднив ТСН.Тиждень.

Читайте також: Іран оприлюднив звіт розслідування катастрофи українського літака

Людина за штурвалом іранського лайнеру бачила і пуск ракети, і вибух. Але, головне, про що стає відомим із цього запису – іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака “МАУ”. Цей запис доводить –  іранці бачили ракету від моменту пуску, і до того, як вона влучила в український  літак.

Борт “Міжнародних Авіаліній України” злетів о 6:20 8 січня. В той самий час сідав іранський борт компанії “Асеман Ейрлайнз”. Рейс Шираз-Тегеран, номер 3768. Приблизно за три хвилини пілот-іранець побачив ракету.

Наводимо повне розшифрування розмови:

“Air Ukraine International (Tower–Pilot3768)

Читайте також: Останній подарунок татові: вдова командира екіпажу, який загинув в Ірані, опублікувала зворушливе фото

Хронометраж запису 05:12

Диспетчер: – Доброго ранку, “Українські Міжнародні Авіалінії” 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: – Після 6000 футів напрямок на Парок.

Пілот EP3768: –Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: – Доброго ранку, 3768.

Диспетчер: – “Асеман” 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.

Пілот EP3768: – Борт 3768, на зв’язку.

Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Пілот EP3768: – Ні, сер?

Пілот EP3768: – Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: – GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: – За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: – Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: – Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: – Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: – Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: – Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: – Як виглядає? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: – Це точно світло від ракети.

Читайте також: З`явилося нове відео авіакатастрофи в Ірані: влучання двох ракет і падіння (відео)

Диспетчер: –Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?

Пілот EP3768: – Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: – Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: – Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом.

Диспетчер:– “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, прийом!

Диспетчер: – “Українські Міжнародні Авіалінії” 752, як чутно?!

(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)

Диспетчер: – “Асеман” 3768, 9000  (не чітко), курс на посадку.

Диспетчер: –”Асеман” 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Читайте також: Підозрюваний у аварії літака МАУ знаходиться у в’язниці – МЗС Ірану

Пілот EP3768: – Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: – Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: –На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: – Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Пілот EP3768: – Дай Боже!”

Нагадаємо,  вранці, 8 січня недалеко від Тегерана зазнав аварії  український літак Boeing−737, приблизно через три хвилини після зльоту з міжнародного аеропорту Імама Хомейні, в результаті чого загинули всі пасажири і члени екіпажу на борту. На борту літака авіакомпанії МАУ, який зазнав катастрофи поблизу Тегерана, перебувало 11 громадян України.

11 січня Іран визнав, що збив український літак Boeing 737 авіакомпанії МАУ ракетою “земля−повітря” уранці 8 січня під Тегераном.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram