Шахрайство чи зловживання довірою: скандальна блогерка Катя Якимчук розігрує елітні автівки (фото, відео)

4.03.2020, 16:12
65449

Тижнева епопея з розіграшем автомобіля Mazda CX-5 від луцької блогерки Катерини Якимчук, більше відомої як TattingKate, завершилася. Проте, не обійшлось і без скандалів: спочатку дівчина втрапила в конфлікт з важкохворим лучанином, якого, з його слів, безпідставно звинуватила у шахрайстві, а згодом стало відомо, що авто, яке розігрує дівчина, потрапило в серйозну ДТП у США, звідки його привезли.

Читайте також: Кубики смерті: в Росії вечірка блогерки закінчилась смертю трьох людей, п’ятеро – госпіталізовано (відео)

Навіть ті, хто соцмережами користується мінімально, а про блогерів чули хіба з новин, цього тижня точно бачили в стрічці новин Instagram та Facebook повідомлення про те, що 20-річна блогерка Катерина TattingKate Якимчук дарує автомобіль MazdaCX-5 за підписку на її сторінку. На той момент кількість підписників у неї стрімко наближалася до двох мільйонів, пише ІА “Волинські новини”.

Усе, що треба було для того, аби взяти участь в розіграші, – підписатися на сторінку Катерини, уподобати 20 її фотографій та поширити повідомлення про розіграш. Випадковим чином блогерка обіцяла обрати переможця, якому, на вибір дістанеться MazdaCX-5 2014 року випуску або 300 тисяч гривень.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

МЕНЕ ПРОСТО ПЕРЕПОВНЮЮТЬ ЕМОЦІЇ??? Я не вірю, що кажу це, АЛЕ Я ПОДАРУЮ ЇЇ КОМУСЬ ІЗ ВАС!!!????????????????????????????? . Саменька!) без спонсорів!) ПРОСТО ЗА ТЕ, ЩО ВИ НА МЕНЕ ПІДПИСАНІ???? ???? мене відмовляли, але я цього ХОЧУ??? ЯКА ВОНА КРУТА???Забереш її собі?)? чи обереш 300.000грн?) все реально!!?? . Отже, перевір підписку на мене і @katedarue ?? Лайкни мені останні 20 фото?? Зроби скрін цього відео і виклади собі в сторіз з текстом « @tattingkate дарує МАШИНУ або 300.000 грн за ОДНУ підписку! Бери участь!??» І знайди кодове слово в мене в сторіз!) запитаю, коли напишу тобі про виграш??? . Результати будуть в наступний понеділок!) Твоя перемога в твоїх руках!) 1 хвилина твого часу = можливість виграти цю білу красотку або 300.000грн! ??? СКОРИСТАЙСЯ НЕЮ!) Щасти!)?????? . . Музика: Angetenar (Radio Edit) – Rompasso ♥️ Так в тєму, правда???

Допис, поширений Катя – твій гід в бізнесі? (@tattingkate)

TattingKate переконує: автомобіль перевірили на трьох СТО і він в ідеальному стані. Але або майстри не помітили, або Катерина розповіла не всю правду, бо, як з’ясувалося, автомобіль було придбано у США, де він потрапив у серйозну аварію.

Через реєстр знаходимо унікальний для кожного автомобіля VIN-код і за ним з’ясовуємо, що авто отримало ушкодження передньої і задньої частин у США.

Після цього автівку з аукціону продали в Україну, де відремонтували. Зазначимо, що від удару в машині спрацювала подушка безпеки, тобто він був достатньої сили.

Цей факт опублікували журналісти видання “Під Прицілом”, після чого на їхню адресу посипалися звинувачення і навіть погрози.

Проте й на цьому конфлікти не закінчилися. Важкохворий лучанин Дарій Зажицький, у якого лікарі діагностували лімфому крові, розповів про те, як на його звернення про інформаційну підтримку Катерина Якимчук звинуватила його ледь не в шахрайстві.

Дарій наголосив, що його підтримують зовсім незнайомі люди. Зокрема, зі слів юнака, багато блогерів із мільйонною аудиторією поширювали про нього інформацію, і це дуже допомогло у зборі коштів. Але, якщо успішні блогери зі всієї України не відмовили у допомозі важкохворому хлопцю, то болючий “удар в спину” він отримав саме від луцької блогерки-“мільйонерки” Катерини Якимчук, відомої серед своєї аудиторії в Instagram як TattingKate.

“Я не прошу ні в кого грошей, але репостів. Не так просто, щоб відомий блогер тебе почув, помітив, побачив повідомлення. Але це битва за життя, у якій не маю права програти! Жодного разу ні в кого не просив грошей, але прошу поширення інформації. А люди вже по можливості самі вирішують, допомагати мені чи ні. Але є дуже злі люди. Найбільше не очікував підлого вчинку від луцької блогерки Каті Якимчук. Коли я попросив її поширити інформацію про мене на її сторінці, вона мене заблокувала. Безпідставно звинуватила, що, мовляв, я брехун і ні на що не хворий. У той час, коли про мою біду без проблем розповідали у своїх профілях всеукраїнські блогери з мільйонною аудиторією, Катя мене обмовила і заблокувала”, – обурюється юнак.

Дарій розповів, що одного разу, коли Катерина зі своїм хлопцем Дмитром гуляла у ТРЦ “ПортСіті”, він, упізнавши відому блогерку, підійшов до неї і попросив репостнути інформацію про нього на сторінці в Instagram.

“Натомість Катя склала неправдиву історію, ще й роздула її на весь інтернет. Замість допомогти або коректно відмовити, вона виставила про мене пост, що я шахрай, напав на неї у торговому центрі та вимагав гроші. Потім її почали гнобити люди, і вона допис видалила.

Тоді Катя підіслала до мене своїх знайомих хлопців, вони запропонували мені публічно попросити вибачення у блогерки, а вона натомість поширить інформацію про мене у себе на сторінці. Я відмовився. Сказав, що більше не хочу з Катериною мати жодної справи. Дуже велика кількість блогерів відреагували на цю історію.

Виявилося, що за окулярами і посмішкою Катерини насправді ховається досить гнила людина. Потім Катя виставила пост, де нібито просить у мене вибачення і робить мені послугу – публікує допис про мене. А якось, коли я їхав у таксі і раптом згадали про Катю, таксист розповів, що купував у неї вебінар, і блогерка “кинула” його на 6500 гривень. Після того у мене остаточно відкрилися очі на цю людину”, – каже Дарій.

У соцмережах підтримали важкохворого лучанина й почали масово закликати Катерину Якимчук відмовитися від розіграшу, натомість допомогти юнакові у лікуванні. Дівчина ніяк не відреагувала на такі заклики.

Зрештою блогерка обрала переможницю, яка забрала виграш грошима. Відтак автомобіль, який розігрувала Катя, вона віддала мамі.

Проте на цьому епопея не закінчилася – ще не розігравши перший автомобіль, блогерка оголосила про розіграш кросовера Volkswagen Tiguan.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Я ДАРУЮ ВЖЕ ДРУГУ МАШИНУ ЗА ОДНУ ПІДПИСКУ!???? . Сьогодні два мільйони в мене, а подарунок можеш отримати ТИ!)????? Я досі в шоці, АЛЕ ЗНОВУ ПОДАРУЮ МАШИНУ КОМУСЬ ІЗ ВАС!!!??????? Ще швидша!) ще більша!) ще крутіша!)?????????????????????? Ти точно маєш взяти участь!) . Це знову подарунок лише від мене!) без спонсорів!) просто комусь із вас!)???? Ти розумієш, що маєш всі шанси на перемогу?? . Отже: перевір підписку на мене, @katedarue і @kate.darue ?? Лайкни мені останні 20 фото?? Зроби скрін (чи запис з екрану) цього відео і виклади собі в сторіз з текстом « @tattingkate дарує вже ДРУГУ МАШИНУ за ОДНУ підписку! Бери участь!??» І знайди кодове слово в мене в сторіз!) запитаю, коли напишу тобі про виграш??? . Результати будуть в наступний понеділок!) Твоя перемога в твоїх руках!) 1 хвилина твого часу = можливість виграти цю потужну красуню!???? СКОРИСТАЙСЯ НЕЮ!) Машинка вже готова до перереєстрації на тебе!) Щасти!)?????? . Не очікували?) . . Музика: Angetenar (Radio Edit) – Rompasso ♥️

Допис, поширений Катя – твій гід в бізнесі? (@tattingkate)

Для чого дівчина дарує автомобілі?

Сама Катерина в численних відео та постах переконує, що просто любить дарувати радість та тішити своїх підписників. Але правда життя набагато прозаїчніша, і, як каже відоме прислів’я, it’sallaboutthemoney– це все через гроші.

Інтернет-маркетолог Катерина Лук’янчук у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини розповіла, що весь трюк з розіграшами – недорогий спосіб набрати аудиторію. А от наскільки ця аудиторія ефективна – питання зовсім інше.

«Катю можна назвати блогером дуже умовно. Для мене блогер – це автор, а його публікації мають зміст. Звичайно, для кожного змістовний пост – це про різне. Тому для когось публікації про розіграші таки змістовні.

Раніше я вже казала, ця дівчинка розумниця і не треба казати: “Ай-яй-яй, вона ніхто і нічого не досягла». Вона досягла. Для неї кількість = якість, для когось усе по-іншому, але 2,2 млн – це досягнення. Якщо ціль – це кількість, вона її успішно досягає”, – пояснює Катерина Лук’янчук.

Отож, ближче до цифр. Відповідно до аналізу інтернет-маркетолога, на початок розіграшу першого автомобіля у Каті було 1 798 936 підписників. 3 березня, а саме тоді відбувся в прямому ефірі розіграш, їх стало 2 158 301. Відтак розіграш автомобіля приніс Каті 359 365 нових підписників, а заявлена ціна автомобіля становила 300 тис. грн.

Поділимо вартість призу на кількість підписників і маємо вартість одного нового читача – 83 копійки.

“Хто просуває власний блог і робить ставку на контент, знає: це неймовірно крута ціна за одного підписника. Враховуючи кількість підписників, які вже є у блозі, а це 20% від загальної кількасот користувачів Instagram в Україні, – це прекрасний результат.

Бо практика свідчить: коли долаєш певну вершину, вартість підписника зростає. Правда, так відбувається у блогів, які «про щось». Вибірка людей, які цікавляться, скажімо, спортом, модельним бізнесом, красою, материнством тощо, обмежена. А виграти айфон чи автомобіль хочуть усі”, – каже Катерина Лук’янчук.

Коли тебе не хочуть читати – розігруй призи

А от щодо якісних показників сторінки Каті Якимчук, то тут є нюанси. З інструментів аналітики видно, що в неї було кілька спроб стати змістовним блогером, проте вони успіхом не увінчалися.

“Уперше вона намагалася стати сексуальним просвітителем серед підлітків, потім перейшла до тем про бізнес, свій заробіток, розповідала про вебінари і проводила безплатні прямі ефіри. Тоді вона нічого не розігрувала. На графіку цей період явно виділяється – практично немає підписок (зелені стовпці) і досить багато відписок, порівняно із іншими періодами (червоні стовпці)”, – пояснює показники інтернет-маркетолог.

Кілька дрібніших подібних періодів теж можна відзначити, і їх видно. Якщо погортати стрічку Каті, то можна дуже чітко провести аналогію з періодичністю розіграшів.

“Щодо якості, то про неї найкраще кажуть показники збільшення коментарів, лайків, %ER тощо. Картина у блогера, який стабільно розвивається, теж має стабільніший вигляд. Там можуть бути просідання, але в основному картина прямує доверху. Тут усе дещо не так.

І ще про якість свідчить те, що Катя, звісно, є у рейтингу людей з найбільшою кількістю підписників, а від нашого президента її відділяє всього 7 млн, але ось у жодному рейтингу найцікавіших блогерів України її немає”, – резюмує інтернет-маркетолог Катерина Лук’янчук.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

 

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com