З 16 січня вступає в дію закон про українську мову в рекламі. Що це означає?
Вже за кілька днів, а саме 16 січня 2020 року, набуває чинності норма закону України ″Про забезпечення функціонування української мови як державної″ в частині мови реклами (стаття 32 ″Державна мова у сфері реклами″) Про це у себе на Facebook нагадує кандидат юридичних наук, голова громадської організації ″Українська Україна″ Андрій Смолій.
Читайте також: У Венеціанській комісії розкритикували закон України про мову
Від 16 січня українська мова повинна бути на:
– телебаченні та радіо;
– зовнішніх носіях (бігбордах, сітілайтах, рекламних площинах в магазинах та всіх суб‘єктах надавачів послуг);
– у мережі інтернет (на інтернет-сайтах, в соціальних мережах тощо).
″Відтепер всі ми маємо абсолютно законне право вимагати абсолютно всю рекламу державною мовою та звертатися щодо порушення до відповідних органів або для початку до суб‘єктів господарювання напряму″,- написав Смолій.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)