«Факультет TikTok буде задавати сучасні українські тренди», — Михайло Поплавський

22.09.2021, 12:00
101500

В Університеті культури пройшло перше заняття на факультеті TikTok

Михайло Поплавський привітав студентську молодь і висловив подяку громадськості, українським і закордонним ЗМІ за жвавий інтерес до відкриття нового факультету. Про це ректор повідомив на своїй Instagram-сторінці.

«Стався справжній резонанс, що ми вперше в Україні та світі відкрили факультет TikTok. Багато було критики в нашу сторону, значить, ми на правильному шляху. Критика пробуджує в нас ще більше бажання розвиватися, виховати нову плеяду трендсетерів і вивести україномовний TikTok на світовий рівень! Я переконаний, що майбутнє за соціальними мережами, охоплення яких перевищує в мільйони разів „старі“ медіа! Всі світові бренди вже не просто в соціальних мережах, вони існують в них», — повідомив Поплавський.

За його словами, навчаючись на факультеті TikTok, студенти опанують інструментами ефективних медіакомунікацій.

Він зазначив, що в університеті ввели цілу серію нововведень, які дозволять молоді отримати професійно-практичні навички: «Ми готуємо студентів не до іспитів, а до життя!»

На факультеті безплатно можуть вчитися всі студенти Університету культури паралельно з навчанням за основним фахом. Це буде друга вища освіта. А з першого вересня наступного року відбудеться набір на факультет TikTok.

Навчати на факультеті TikTok будуть режисурі, акторської майстерності, звукорежисурі, хореографії, блогерству, оперативному монтажу, діджитал-маркетингу, продюсуванню тощо. Студенти набудуть знань з маркетингу в соціальних мережах (SMM) та інфлюенс-маркетингу, продакшену, копірайтингу, PR, іміджелогії тощо.

Заняття проводитимуть викладачі відповідних кафедр, провідні практики-маркетологи, успішні SMM-менеджери, режисери, сценаристи. Також заплановані ексклюзивні майстер-класи відомих блогерів і тіктокерів.

«Для цієї сфери діяльності важливими є навички і креатив, а не якісь „високі матерії“, мало застосовні в реальному житті. Головне завдання — зробити так, щоб випускники стали затребуваними та відомими. Буде багато практичних занять, а серед викладачів діючі креативники і топменеджери компаній. Instagram, TikTok — це можливість бути успішним і багатим вже сьогодні!» — акцентував Михайло Поплавський і поділився зі студентами своїм досвідом блогерства.

Перше заняття тіктокерів проходило в професійно-практичній лабораторії TikTok.

Молоді також, за словами співочого ректора, представили ще дві лабораторії, оснащені сучасним обладнанням, продакшн-студію і психологічно емоційну лабораторію TikTok.

Викладачка факультету TikTok, кандидатка наук із соціальних комунікацій, засновниця і генеральна директорка Міжнародного брендингового агентства «BRANDING & BRANDING & CONSULTING VVV» Вілена Воронова привітала студентів з новим курсом.

«Вітаю всіх, хто сьогодні прийшов зловити цей хайп. Приєдналася і я, спасибі за довіру. Факультет TikTok в Університеті культури — інвестиція в бренд під неймом Україна! Університет культури амбітно і гонорово на весь світ в черговий раз заявив про українську ідентичність, про українську культуру, про українську душу, про український виш», — сказала Воронова.

Також вона назвала факультет TikTok інноваційним підходом в системі навчання і домінантою в навчальній парадигмі вишу.

«Ідея Михайла Поплавського українізувати популярну соціальну мережу в світі TikTok — ще один доказ того, що він ламав і ламає стереотипи та елімінує кліше», — підкреслила Воронова.

Викладачка по хореографії факультету TikTok, українська танцівниця, переможниця телевізійного талант-шоу «Танцюють всі!» Ілона Гвоздьова звернулася до молоді: «Чесно кажучи, я навіть заздрю вам. Коли я вчилася, у нас не було таких можливостей. Вам всім потрібно бути вдячними Михайлові Поплавському, тому що він робить це від чистого серця. TikTok така крута артплатформа, це самовиявлення і самовираження. Ви можете танцювати, і нічого, якщо не потрапляєте в шоу, кастинги або балети. Покажіть себе, і, я думаю, вас помітять і запросять куди ви хочете».

Ілона відразу зробила хореографічну постановку з майбутніми тіктокерами, та їм це чудово вдалося.

Справжнім сюрпризом для студентів стали зіркові гості, топові тіктокери України: студентка Університету культури, українська співачка, актриса, блогер і тіктокер-мільйонник Анна Трінчер (1,8 млн підписників TikTok); актриса, блогер, зоряна випускниця університету культури Ірина Кудашова (1,4 млн підписників TikTok), а також український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією Влад Ледбой (1,6 млн підписників TikTok).

«З’явився новий конкурентоспроможний факультет, тому відсьогодні я не тільки студентка факультету театру та кіно, а й факультету TikTok. Багато хто недооцінює професію блогера, сюди входять TikTok, Instagram та інші соцмережі. В першу чергу, це не знання, які можна отримати в інтернеті, на курсах, це… особистість. І я дуже хочу, щоб в цьому місці мрії ви розвивали свою особистість, тому що тільки за справжніми і цікавими особистостями стежитимуть і йти», — сказала Анна Трінчер.

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com