Кількість скарг на порушення «мовного закону» зменшилася вдвічі

19.08.2021, 17:10
99054

Найчастіше громадяни скаржаться на віртуальні магазини і сферу обслуговування

З початку року до Секретаріату Уповноваженого iз захисту української мови надiйшло 2 126 повідомлень про порушення «мовного закону». Про це повідомляє opendatabot.

Як відомо, з сiчня почали дiяти норми закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», згідно з якими постачальники послуг зобов’язані обслуговувати і надавати інформацію державною мовою. Тоді ж надійшло найбільше скарг вiд небайдужих громадян – 647. В наступнi мiсяцi їх чисельнiсть впала в 3 рази, але знову підросла до 327 в липні, коли набула чинності низка нових норм закону. Цi норми стосуються книговидання, туризму, телебачення та кіноіндустрії.

Найчастiше громадяни скаржилися на Інтернет-магазини й вебсайти з надання послуг – 32% повідомлень, а також на бiзнес сфери обслуговування – 24%.

За результатами цих звернень було розпочато 95 перевiрок, з яких вже завершено 55, при цьому були зафіксовані факти порушень у 51 суб’єкта, 13 порушникам винесено попередження. Згiдно з законом, за повторне протягом року порушення їм буде виписаний штраф у розмірі 5 100–6 800 гривень (300–400 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

За територіальним розподілом левова частка звернень – 754, припадає на Київ та область. Далi йдуть Львiвська область – 249, Харкiвська – 160, Одеська – 99, Чернiгiвська – 97, Днiпропетровська – 95. Найменшим числом скарг серед заявників  відзначилася Рiвненська область – 11.

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com