Маєте запитання про коронавірус: в Україні почав працювати контакт-центр МОЗ
У понеділок, 2 листопада, в Україні почав працювати всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії коронавірусній хворобі. Про створення нової лінії для запитань розповів очільник МОЗ Максим Степанов під час сьогоднішнього брифінгу.
Читайте також: Кількість хворих на коронавірус в Україні знову зросла
Степанов зазначив, що відтепер кожна людина, яка має запитання щодо коронавірусу може цілодобово отримати в кол-центрі усі необхідну інформацію.
За його словами, було створено досить великий кол-центр, де наразі працюватиме 150 операторів.
Лінія для дзвінків буде безкоштовною. Номер телефону – 0 800 60 20 19.
Міністр зауважив, що телефонувати у центр можна, якщо ви не можете зв’язатися зі своїм сімейним лікарем, необхідно отримати направлення на аналізи чи комп’ютерну томографію, або виникли питання з ПЛР-тестуванням.
“Зрозуміло, щоб з’ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов’язково повинен вам зателефонувати”, – пояснив міністр.
У МОЗ уточнили, що всеукраїнський кол-центр було створено через те, що регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)