Мобільні оператори надаватимуть зв’язок українцям за відсутності грошей на рахунках
Мобільні оператори та “Укртелеком” згідні надавати зв’язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках немає грошей.
Читайте також: Головне завдання росіян зараз – максимально нас налякати
Про це в коментарі виданню “Інтерфакс-Україна” розповіли у пресслужбі “Vodafone Україна”.
“Робимо все можливе, щоб усі залишалися на зв’язку навіть із нульовим балансом”, – повідомили там.
Водночас в “Укртелекомі” повідомили, що вранці 24 лютого ухвалили рішення не відключати від надання послуг абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом.
“У нас наразі понад 50 тис. клієнтів Інтернет-послуги в динаміці, кого могло торкнутися відключення за несплату. Але ми вирішили не відключати наших абонентів”, – сказав директор із корпоративних комунікацій “Укртелекому” Михайло Шуранов.
У пресслужбі lifecell також заявили, що готові підтримати своїх абонентів.
“Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв’язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів”, – повідомили у пресслужбі оператора.
Пріоритетом компанії lifecell є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку. Станом на 13:35 четверга мобільна мережа оператора працює в штатному режимі. Однак оператор попереджає, що в умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, іноді з’єднання може відбуватися не з першого разу.
Водночас у “Київстарі” працюють над варіантами вирішення цієї ситуації, найближчим часом буде комунікація щодо цього.
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)