Назвали найдорожчий бренд у світі
Консалтингова компанія Brand Finance опублікувала черговий рейтинг найдорожчих брендів у світі. Про це інформує Анадолу.
Читайте також: Президент Roshen розширює свій агробізнес
Відтак, найдорожчим брендом світу вартістю $188 млрд за версією Brand Finance став портал онлайн-продажів Amazon, вартість бренду Amazon за рік зросла на 25% – з $151, до $188 млрд. Кращим бренд-менеджером став засновник Amazon Джефф Без ос. На другій позиції – компанія Apple ($154 млрд). Трійку лідерів замикає – Google ($143 млрд). На четвертій сходинці в рейтингу консалтингової компанії – Microsoft ($120 млрд). Слідом йде південнокорейський Samsung ($91 млрд).
У десятці лідерів є американська телекомунікаційна компанія AT&T ($87 млрд), соцмережа Facebook ($83 млрд), китайський банк ICBC ($80 млрд), американський Verizon ($71 млрд), компанія China Construction Bank ($70 млрд).
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)