От-от закінчиться кисень: біля затонулого “Титаніка” вже кілька днів шукають субмарину із туристами-магнатами

20.06.2023, 19:34
142518

Возив туристів до затопленого “Титаніка” і зник з радарів – уже другу добу поблизу США шукають підводний човен із п’ятьма людьми на борту, серед них є кілька магнатів. Відтоді як вони опустилася на майже 4 кілометри вглиб океану з ними жодного зв’язку. Рятувальники поспішають, як можуть, задіяні навіть військові зі США та  Канади. На рахунку кожна хвилина, адже на судні от-от може закінчитися кисень, йдеться в ТСН.

Читайте також: Контрнаступ ЗСУ: що відомо про звільнені села та успіхи військових

Радіолокаційні літаки, підводні човни і гідроакустичні буї прочісують дно Атлантичного океану, де затонув сумнозвісний “Титанік”. До спецоперації із порятунку батискафа із 5 людьми неподалік Ньюфаундленда задіяні військово-морські сили США та Канади і спеціалісти із комерційних глибоководних фірм. На рахунку чи не кожна хвилина. Фахівці підрахували, що кисень на борту от-от закінчиться, а із судна – жодного сигналу. «Від оператора судна ми розуміємо, що воно було розроблено з можливістю 96-годинної підтримки, якщо на борту сталася надзвичайна ситуація. І тому ми використовуємо цей час якнайкраще. Місце пошуків приблизно в 1448 кілометрів на схід від Кейп-Кода на глибині 3963 метри. Це віддалена територія, і проводити пошуки там складно”, – зазначає контр-адмірал берегової охорони США Джон Могер.

Відомо, що зв’язок із підводним човном зник уже за 45 хвилин після занурення. За попередніми даними, серед пасажирів – 59-річний британський мільярдер та дослідник Хаміш Гардінг, пакистанський бізнесмен Шахзада Дауд та його син Сулейман, французький морський дослідник Поль-Анрі Наржеол та власник Стоктон Раш – виконавчий директор Оушен Гейт Експедішнс.

Лондонський професор з морської інженерії Алістар Грейг розмірковує, де могло загубитися судно і як його можна дістати з товщі води: “Якщо вони на дні – ви не зможете перенести їх на інше судно на глибині. Вам доведеться підняти весь підводний апарат. Для цього треба відправити туди робот-судно, щоб прикріпити до них щось, щоб допомогти підняти це, а потім витягнути їх. Усе це займе багато часу. Ще один варіант – оскільки команда всередині підводного апарату не може вибратися, їм потрібен хтось, щоб відкрутити болти ззовні, і скинути баласт, щоб вони змогли піднятися”.

До справи підключилися експерти з досліджень Титаніка, кажуть, на заваді рятувальній спецоперації можуть стати і природні умови. “Там непроглядна темрява і крижаний холод. Там навіть своєї руки перед обличчям не видно. Та ще й морське дно вкрите мулом і саме воно хвилясте. Навіть радари там не працюють, тому єдиний спосіб дізнатися, де ви знаходитеся – це гідролокатор. Це справді трохи схоже на політ космонавта у космос. Тож я боюся за життя тих дослідників, які на борту”, – каже експерт “Титаніка” Тім Метлін.

Місце, де затонув “Титанік” у 1912 році після зіткнення з айсбергом і де загинули 1,5 тисячі людей – популярна для відвідин місцина. Тривалий час доступу до корабля не було через відсутність технологій, але нинішні машини дають можливість зануритися на 4 кілометри вглиб як науковцям, так і туристам. Лише на літо цього року приватні компанії запланували 12 підводних подорожей. За експедицію до затонулого “Титанік”а правили по 250 тисяч доларів із кожного.

У військово-морських силах США після нинішньої історії нагадують – усі, хто таки наважується на небезпечні занурення, мусять ще на суші пропрацювати план дій на випадок надзвичайних ситуацій.

Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com