Вівторок 16.07.2019
Луцьк 9°C
USD 25.70000
EUR 28.75000

Архів

Липень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Порошенко витратив на свою виборчу кампанію більше півмільярда гривень, – “Чесно”

1.05.2019, 20:15

Майже екс-президент Порошенко виявився єдиним спонсором своєї виборчої кампанії, що обійшлася йому в 585 мільйонів гривень. Про це повідомляє громадський рух ″ЧЕСНО″, який проаналізував витрати Порошенка на передвиборчу агітацію в першому турі згідно з його остаточним фінансовим звітом.

Читайте також: Порошенко порадив чоловіку, який крикнув йому “ганьба”, підняти руки та тікати у Львові

Зазначається, що виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більший, ніж в його опонента у другому турі виборів – Володимира Зеленського.

Найбільші витрати пов’язані з телерекламою, на яку президент витратив 329 мільйонів гривень (56% від усієї суми). Чинний президент замовляв рекламу на телеканалах, зокрема на каналах ″Україна″ – 96,4 мільйонів, ″ІНТЕР″ – 47 мільйонів, ″СТБ″ – 31,8 мільйонів, ″Прямий″ – 21,8 мільйонів.

Розміщення зовнішньої реклами в першому турі обійшлось Порошенку в 58,2 млн гривень (10% від усіх витрат).

Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ ″Інтерконтиненталь-Україна″ (отримала 44,5 мільйонів) та ТОВ ″ГК ″Статус Інвест Інжиніринг″ (31,8 мільйонів).

2,2 мільйони гривень кандидат перерахував НСК ″Олімпійський″ – за проведення заходів 14 та 19 квітня. 14 квітня на стадіоні відбулася прес-конференція Порошенка, а 19 квітня – дебати переможців першого туру виборів.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...