Повідомили деталі будівництва першого автобану в Україні
За попереднім планом проєкту, що розробляється, перший в Україні концесійний автобан Краковець – Броди – Рівне, що стане частиною президентської програми “Велике будівництво”, не буде проходити населеними пунктами.
Читайте також: В Україні безплатно віддають конфісковані та вживані авто: хто може їх отримати
Про це повідомляє видання “Про Львів” з посиланням на інформацію Служби автомобільних доріг у Львівській області.
“Зараз триває розробка техніко-економічного обґрунтування проєкту, від результатів якого будуть залежати конкретні характеристики дороги. У планах побудувати автобан високої 1а категорії”, – йдеться в матеріалі.
Як пояснюють в Укравтодорі, нова швидкісна дорога матиме не менше чотирьох смуг руху і буде проходити на відстані від населених пунктів. За рахунок цього безпека на дорозі буде на більш високому рівні, оскільки на ній не буде наземних переходів, світлофорів, перехресть, а усі розв’язки будуть багаторівневими. Це позначиться також і на швидкості пересування.
Згідно з попереднім проєктом, протяжність автобану становитиме 21 км. Маршрут буде починатися у 2 км від Краковця. Потім він буде переходити у північну об’їзну дорогу Львова, а вже за Львовом буде пролягати паралельно дорозі М-06 Київ – Чоп на відстані приблизно 3-7 км від М-06. Завершуватись маршрут буде на об’їзній Рівного.
Початок робіт з проєктування концесійного автобану став наслідком підписаного нещодавно Меморандуму між Укравтодором та компанією “Автомагістраль-Південь”. Згідно з меморандумом, компанія за свій рахунок розробить техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту.
“Підписання Меморандуму дозволить нам вже найближчим часом оголосити відкритий конкурс з відбору приватного інвестора для будівництва маршруту Краковець – Броди – Рівне. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка буде з’єднувати столицю України з найбільшими містами Європи”, – розповів про плани з будівництва автобану голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Відзначається також, що маршрут Краковець – Броди – Рівне буде реалізований на умовах класичної концесії, при якій інвестор повертатиме вкладені кошти за рахунок плати за проїзд.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)