Вівторок 16.07.2019
Луцьк 9°C
USD 25.70000
EUR 28.75000

Архів

Липень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Повідомили про смертельну небезпеку відомого препарату

14.05.2019, 19:32

Вчені з’ясували, що навіть низькі дози аспірину збільшують ризик виникнення внутрішньочерепного крововиливу.

Читайте також: В Україні заборонили шість лікарських препаратів

Особливо ці ліки небезпечні для молодих людей з низькою масою тіла, повідомляє Daily Mail.

Фахівці вивчили дані 13 попередніх досліджень з цього питання, в яких взяли участь понад 130 тис. осіб. Їх поділили на групи, частині з яких давали аспірин у низьких дозах, а інші замість ліків отримували плацебо.

У ході дослідження виявилося, що у людей, що приймали аспірин, ризик внутрішньочерепного крововиливу виявився на рівні 0,63%. При цьому ті, хто приймав плацебо, мали ризик 0,46%.

Раніше вважалося, що прийом аспірину у невеликій кількості на постійній основі корисний для літніх людей, оскільки слугує профілактикою серцевих захворювань.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...