Стало відомо, скільки Facebook заробив на українських виборах
В межах періоду виборчої кампанії партії і кандидати витратили на політичну рекламу в Facebook більш 1 млн. 800 тисяч доларів США, або 48 млн гривень.
Читайте також: Українцям відкрили доступ до “ВКонтакте”
Про це йдеться в звіті за результатами спостереження ОПОРИ на позачергових виборах народних депутатів України від 21 липня 2019 року Громадянської мережі “ОПОРА”, передає УНН.
У повідомленні сказано, що понад 1 мільйон доларів було витрачено на рекламні оголошення політичного характеру публічними сторінками, політичними партіями та лідерами партійних виборчих списків.
В ОПОРІ підкреслили, що на сьогодні відсутні дієві механізми контролю за обігом коштів, витрачених на рекламу в інтернеті кандидатами і партіями, а також за дотриманням ними вимог щодо порядку фінансування передвиборної агітації в ході розміщення реклами в соціальних мережах.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)