П’ятниця 23.08.2019
Луцьк 14°C
USD 24.95000
EUR 27.60000

Архів

Серпень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лип    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Стало відомо, скільки Facebook заробив на українських виборах

19.07.2019, 17:32

В межах періоду виборчої кампанії партії і кандидати витратили на політичну рекламу в Facebook більш 1 млн. 800 тисяч доларів США, або 48 млн гривень.

Читайте також: Українцям відкрили доступ до “ВКонтакте”

Про це йдеться в звіті за результатами спостереження ОПОРИ на позачергових виборах народних депутатів України від 21 липня 2019 року Громадянської мережі “ОПОРА”, передає УНН.

У повідомленні сказано, що понад 1 мільйон доларів було витрачено на рекламні оголошення політичного характеру публічними сторінками, політичними партіями та лідерами партійних виборчих списків.

В ОПОРІ підкреслили, що на сьогодні відсутні дієві механізми контролю за обігом коштів, витрачених на рекламу в інтернеті кандидатами і партіями, а також за дотриманням ними вимог щодо порядку фінансування передвиборної агітації в ході розміщення реклами в соціальних мережах.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...