Starbucks відмовився від України: стала відома причина
Компанія Starbuсks, яка відмовилася від роботи в Україні, у своєму рішенні виходила з того, що її продукція є дорогою для українського споживача. Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів.
“Уже ЗМІ кілька разів повідомляли про вихід Starbucks на ринок, і мер [Києва Віталій Кличко] про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України”, – сказала Ковалів в ефірі ” “Радіо НВ“.
За словами Ковалів, виходячи з конкуренції, яка є сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.
“На сьогодні чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим”, – сказала вона.
Як відомо, Starbucks є одним з найбільш очікуваних брендів на ринку України поряд з IKEA, яка планує візит в Україну, і H & M, який вже відкрився в Києві. Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об’єднувала понад 24 тисяч торгових точок по всьому світу. Кафе Starbucks стали символом Нью-Йорка разом зі статуєю Свободи, жовтими таксі і хмарочосами.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)