П’ятниця 19.04.2019
Луцьк 17°C
USD 26.80000
EUR 30.00000

Архів

Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Супрун розповіла, як скаржитися на лікарів для отримання компенсації

7.04.2019, 19:55

В.о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун опублікована покрокову інструкцію для скарг на лікарів, які завдали шкоди. Пацієнти медичних установ можуть оскаржити неправомірне рішення та отримати компенсацію за заподіяну шкоду їх здоров’ю. Відповідачем завжди є роботодавець – заклад охорони здоров’я або лікар-ФОП. Про це Супрун повідомляє на своїй сторінці в Facebook.

Читайте також: Повідомили, яку зарплату отримує Уляна Супрун

″Фіксація таких скарг – дуже важливий інструмент, що допомагає довести, що в конкретній лікарні дійсно були випадки порушення прав пацієнтів″, – сказала Супрун, зазначивши, що потрібно писати письмове звернення – принести особисто і попросити зареєструвати, відправити поштою рекомендованим листом або через електронну пошту зазначивши адресу для відповіді.

Що потрібно вказати в заяві: ПІБ; Місце проживання, викласти суть питання і сформулювати вимогу, якщо ви хочете бути присутніми при розгляді – вкажіть це, підпис і дату.

 Кому подавати скаргу:

Головному лфкарю з письмовою заявою (попросіть зареєструвати її);

Якщо ситуацію не вирішилася, то в департамент або управління охорони здоров’я вашого міста чи області;

Якщо не вдалося повторно – телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;

Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду за телефоном: 1545

Можна звернутися до Інспекції з питань захисту прав споживачів (безкоштовно).

Якщо ситуація залишається невирішеною, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися в Центри з надання безоплатної правової допомоги.

Що робити, якщо ви не згодні з рішенням, яке отримали після своєї скарги (звертатися можна протягом місяця, після того як вас ознайомили з рішенням):

Подати скаргу до органу або посадовій особі вищого рівня;

Подати скаргу до місцевого департамент охорони здоров’я ;.

Звернення можуть розглядати:

До 15 днів (якщо не вимагає додаткового вивчення);

До 30 днів (якщо потрібне додаткове вивчення);

До 45 днів (якщо вивчити обставини неможливо в 30-денний термін).

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...