Українців грабують на десятки тисяч через “Нову пошту”

20.11.2020, 12:52
89605

Шахраї грабують українців на десятки тисяч гривень через “Нову пошту”. Українка розповіла, як у неї з рахунку зникло майже 60 тисяч гривень через лазівки в системі безпеки поштової служби.

Читайте також: Сюрприз в посилці: нова шахрайська схема за допомогою “Нової пошти” (фото)

Так, за словами бізнесвумен Юлії Башляк, через її особистий кабінет на “Новій пошті” стався серйозна витік грошей, пише РБК-Україна.

Дівчина каже, що має інтернет-магазин, в якому продаються подарунки, і дизайнерська канцелярія. Посилки компанія надсилає виключно “Новою поштою”, з якою співпрацює вже 10 років.

“У нас вкрали через “Нову пошту” 59263 грн. Зламали особистий кабінет “Нової пошти” – і вивели гроші на сторонні карти. Ми дізналися про це ввечері 9 листопада. На робочий телефон стали сипатися смски про зміну даних у нашому особистому кабінеті. Зайшовши в цей кабінет, ми не відразу зрозуміли, що відбувається: в частині електронного кабінету про відправку посилок і отримання грошей все було начебто ок. Ми відразу зателефонували на гарячу лінію “Нової пошти” – і ось тут почалося незрозуміле”, – пише Юлія.

Оператор відповіла, що у всі накладні за останні дні внесені зміни – “переказ грошей на карту”. При цьому компанія оформляє всі посилки без прив’язки до карти, але з фінансовим рахунком, з якого кошти отримує готівкою.

“Незрозуміло, яким чином хтось зміг змінювати дані про оплату на карту накладних, якщо за самими налаштуваннями кабінету розрахунок може відбуватися виключно готівкою! Але вже було зрозуміло, що ми маємо справу з шахрайством, яке використовує велику “дірку” в системі “Нової пошти” – і треба було щось оперативно робити!” – додала дівчина.

Причому оперативна зміна пароля для входу в електронний кабінет не допомогла – гроші вже виведені на карту шахраїв.

“Але ось у “Нової пошти” з поняттям “оперативно” якось не виходило: виявилося, що оператор може внести будь-які виправлення тільки в ручному режимі. Тобто ми близько двох годин диктували їй всі номери відправлених за день посилок (лише у цей день ми їх зробили більше 30!), а вона вручну змінювала спосіб оплати з карти на “готівку”, – продовжує бізнесвумен.

Пізніше з’ясувалося, що шахраї влізли в акаунт ще 23 жовтня, і, ймовірно, через мобільний додаток “Нової пошти”. Спочатку вони переводили невеликі суми, і через значну кількості відправок це залишилося непоміченим.

У результаті, щоб припинити активність шахраїв, довелося просто видалити акаунт.

При цьому на “Новій пошті” відмовляються визнавати провину, намагаючись спихнути відповідальність на клієнта. У поштовій службі кажуть, що, мовляв клієнти самі продиктували по телефону “якусь смску з кодом шахраям”, або ж користуються “старою версії кабінету “Нової пошти”, в якій недостатньо функціоналу”. Або ж зовсім – вони самі вкрали у себе гроші, адже тільки у клієнтів був доступ до електронного кабінету.

“За півтора тижні повних номерів карт шахраїв домогтися поки не вдалося. Якогось зрозумілого пояснення ситуації в цілому я не почула: тільки перекидання від одного відділу на інший і безпомічне розведення руками на кожному етапі. Позавчора зателефонували з гарячої лінії “Нової пошти”, повідомили, що своєї провини оператор доставки майбутнього не визнає і може нам компенсувати 10 тисяч гривень за невідомо що”, – резюмувала Юлія.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування