Українцям розповіли, чи можна купувати автомобіль після ДТП і на що звернути увагу
Фраза «не бита, не фарбована» з оголошень вже стала свого роду мемом. При цьому, за прикидками професійних підбирачів, ті чи інші пошкодження кузова і сліди відновлювального ремонту мають від 70 до 90% автомобілів на вторинному ринку. Розбираємося, коли це критично, а коли на авто після аварії можна закрити очі (і навіть розумно заощадити!).
Які бувають пошкодження і чим вони загрожують
У всіх випадках наслідки кардинально різні. Якщо від потертостей на бампері страждає тільки естетичне сприйняття і ваше почуття прекрасного, то зав’язаний (а пізніше розв’язаний) у вузол автомобіль небезпечний для вашого життя і здоров’я.
В авто після серйозного ДТП страждає не тільки кузовне «залізо», а й (загинаємо пальці):
геометрія кузова (впливає на керованість автомобіля і його реакцію в критичних ситуаціях);
Читайте також: Українцям розповіли про зміну платіжок за комуналку: буде новий формат
електричні та електронні системи активної безпеки (подушки «стріляють», радари попередження зіткнення в сучасних машинах – розлітаються вщент);
позбавлені багаторазового захисту (грунтовка, лак) металеві елементи дуже швидко скородіють, тобто загинуть.
Загалом, страждає конструктивна міцність в цілому: відновлена після серйозного ДТП машина не буде забезпечувати:
закладеної спочатку жорсткості кузова,
реакцій на команди водія;
роботу асистуюючих і страхуючих систем.
Якщо зовсім простіше, то потрапити повторно в ДТП на такому автомобілі простіше, а вижити після ДТП – складніше.
Конкретні приклади з практики Avtosota і спеціаліста з підбору авто.
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)