Журналісти показали агітаційну брошуру Порошенка, в якій показано як переконати виборців

4.03.2019, 11:12
14687

Усім агітаторам передвиборного штабу президента України Петра Порошенка роздають особливі брошури, в яких розповідають як переконувати виборців, про які досягнення повідомляти та як відповідати на незручні запитання.

Читайте також: Вдарив в обличчя, штовхнув та погрожував: Порошенко застосував силу до дівчини, яка поставила йому незручне питання (відео)

Одну із таких брошур опублікувало видання theБабель.

У штабі Порошенка планують залучити близько 100 тисяч таких агітаторів. Наразі їх понад 60 тисяч.

“Ми створили безпрецедентну модель. Усіх (агітаторів – ред.) ми можемо відслідковувати в режимі реального часу”, – сказав один із керівників штабу Порошенка.

До 15 січня такі агітатори повинні були зареєструватися в онлайн-системі, вивчити інформаційні матеріали та пройти відповідний інструктаж. Окрім цього, вони підписували договір, у якому зазначали, що зобов’язуються не дискредитувати Порошенка, не займатися підкупом виборців та не працювати на інші штаби.

У брошурі, окрім ігор для формування командного духу та вправ для знайомства агітаторів між собою, присутні конкретні техніки та алгоритми дій, яких він має дотримуватися під час спілкування із виборцем. Зокрема, там радять справляти хороше враження, вислуховувати виборців, уникати монологів та шукати індивідуальний підхід до кожного. Якщо ж виборець обурений або грубо спілкується, то агітаторам пропонують підтверджувати це обурення, не конфліктувати, стримувати свої емоції та пам’ятати, що агресія виборця спрямована не конкретно на самого агітатора.

Агітаторам, яких у штабі Порошенка називають однодумцями, повідомляють також низку технік роботи із запереченнями. Зокрема, їм радять використовувати у своїй лексиці висловлювання та запитання самого виборця (техніка переформулювання), встановлювати довірливі стосунки під час розмови та провокувати на взаємність (техніка щирості), а також відповідати запитаннями на запитання виборців (техніка зустрічних запитань). У штабі Порошенка переконують “однодумців” – виборці мало вірять агітатором, але люди вірять людям.

Особлива увага приділена досягненням Порошенка на посаді президента. Так, у брошурі вказані основні моменти, на які має звертати увагу агітатор під час розмови з виборцем, серед яких те, що саме Порошенко зупинив агресора на сході України, а до початку війни та анексії Криму не має жодного стосунку, оскільки це все відбулося до його приходу на посаду. Окрім цього, саме він створив одну із найбільш боєздатних армій континенту та покращує соціальний статус військових. Також агітаторам радять нагадувати про введення безвізового режиму з ЄС, створення автокефальної церкви, популяризації української культури, підвищення мінімальних зарплат та пенсій, а також про зростання авторитету України на міжнародній арені.

Окрім цього, у брошурі агітатори також мають і відповіді на найпоширеніші критичні запитання стосовно Порошенка. Зокрема, їм кажуть про необхідність пояснення що таке автокефалія і навіщо вона потрібна Україні, що компанія Порошенка Roshen не працює в Росії та не торгує з нею, що підвищення тарифів було необхідним заходом для оздоровлення системи ЖКГ, а для тих, хто не може оплачувати, були запроваджені субсидії.

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com