Чудеса маркетингу: на курорті Єгипту з’явилися свої “АТБ”, “Сільпо” і “Епіцентр”
На курорті Єгипту Шарм-ель-Шейх заповзятливі торговці вирішили спробувати новий спосіб залучити у свої магазинчики покупців. Вони розмістили на своїх торгових точках величезні вивіски із логотипами відомих українських супермаркетів.
Читайте також: Єгипет значно посилює правила в’їзду для туристів
Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook Анна Романова.
“Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста. Але почитайте ці “рекламні” слогани, які супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав? Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця!”– підписала фото автор поста.
Відзначимо, що на вивісках гордо красуються логотипи таких магазинів, як “АТБ”, “Rozetka”, “Епіцентр”, “Сільпо”, “Novus”.
У коментарях українці відреагували на такі “чудеса” в Єгипті.
Це дуже смішно.
З іншого боку не кожному туристу вдасться запам’ятати назву магазину Ашрафа Абделя Мохсена, а ось те що він купив чудовий чемодан з величезною знижкою в АТБ у Абдулли він запам’ятає і сусідам розповість і ті її запросто знайдуть.
Країна з розвиненою туристичною інфраструктурою. Можуть навіть пальоні екскурсії дозволити собі.
Жерсть…але думаю багатьом туристам, які люблять Єгипет це сподобається.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)