Cотні тисяч доларів: Facebook оприлюднив витрати партій на рекламу

11.07.2019, 21:14
32766

Сторінки в соціальній мережі Facebook партії ″Голос″, ″Європейська солідарність″ та ″Спільна справа – Сила права″ очолюють трійку лідерів за обсягами коштів, вкладених в політичну рекламу цих сторінок. Такі дані містяться в оприлюдненому звіті Facebook.

Читайте також: В роботі Facebook, Instagram та WhatsApp стався глобальний збій

Зазначається, що формування звітів пов’язаних з рекламою сторінок, що можуть стосуватися виборів або політики, розпочалося у червні 2019 року.

У рекламу лідерів було вкладено:

– сторінки ″Голос″ – 88742 доларів (рекламодавець – одноіменна партія);

– ″Європейська солідарність″ – 66672 долара (рекламодавець – одноіменна партія). Крім того, ще 12671 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем;

– сторінка ″Спільна справа – Сила права″, за рекламу якої було заплачено 41114 доларів (рекламодавець – ГО ″Всеукраїнське об’єднання Спільна справа″). Крім того, ще 33781 доларів за рекламу цієї сторінки було заплачено невідомим рекламодавцем.

Також серед лідерів опинилися:

– сторінка ″Петро Порошенко″, рекламу якої у сумі 30868 доларів профінансував сам Петро Порошенко;

– сторінка ″Юлія Тимошенко″, рекламу якої на суму 30405 доларів оплатило ТОВ ″Сучасні рекламні рішення″;

– сторінка ″БОЙКО – прем’єр″, рекламу якої на суму 29535 доларів оплатив громадський рух з одноіменною назвою;

– сторінка ″Слуга народу″, рекламу якої на суму 27625 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка ″Партія Шарія″, рекламу якої на суму 18661 доларів оплатила одноіменна партія;

– сторінка ″Опозиційний блок″, рекламу якої на суму 14470 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка ″Соціальна справедливість″, рекламу якої на суму 12937 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка ″Я за Тимошенко – Фан Клуб″, рекламу якої на суму 10851 доларів оплатило ГО ″Я за Тимошенко″;

– сторінка ″Святослав Вакарчук″, рекламу якої на суму 10801 доларів оплатила партія ″Голос″;

– сторінка ″Типичный Лисичанск″, рекламу якої на суму 9811 доларів оплатив рекламодавець Polit.Media;

– сторінка ″Всеукраїнський громадський рух ″Сила права″, рекламу якої на суму 9450 доларів оплатила одноіменна організація;

Читайте також: Facebook буде більше перевіряти політичну рекламу в Україні

– сторінка ″Об’єднання Самопоміч″, рекламу якої на суму 8121 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка ″Українська стратегія″, рекламу якої на суму 8022 доларів оплатила одноіменна організація;

– сторінка ″Дмитро Голубов″, рекламу якої на суму 7152 доларів оплатив невідомий рекламодавець;

– сторінка Obozrevatel, рекламу якої на суму 6911 доларів оплатив рекламодавець ″УкрОбоз″.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com