День Валентина – це вже чистий проект для маркетологів, – експерт
Свято усіх закоханих, яке українці відзначають 14 лютого, вже давно комерціалізували, бо святкування цього дня приносить значний прибуток і відповідає усім маркетинговим елементам. Про це пише “Вголос” з посиланням на економіста, директора Інституту трансформації суспільства Олега Соскіна.
Читайте також: Святий Валентин нікого не вінчав: в ПЦУ спростували міф про День закоханих
“І тепер у День Валентина ті, що хочуть заробити гроші, намагаються зіграти на емоціях людей, зокрема на почуттях молоді, яка його найчастіше і відзначає. Та ще й День Валентина, який припадає на 14 лютого, у календарі розміщений між двома християнськими святами – Собору трьох святителів (12 лютого) та Стрітення (15 лютого) − й ідеально вписується у числа святкувань”, −зазначив він.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)