День Валентина – це вже чистий проект для маркетологів, – експерт

14.02.2020, 21:46
63273

Свято усіх закоханих, яке українці відзначають 14 лютого, вже давно  комерціалізували, бо святкування цього дня приносить значний прибуток і відповідає усім маркетинговим елементам. Про це пише “Вголос” з посиланням на економіста, директора Інституту трансформації суспільства Олега Соскіна.

Читайте також: Святий Валентин нікого не вінчав: в ПЦУ спростували міф про День закоханих  

“І тепер у День Валентина ті, що хочуть заробити гроші, намагаються зіграти на емоціях людей, зокрема на почуттях молоді, яка його найчастіше і відзначає. Та ще й День Валентина, який припадає на 14 лютого, у календарі розміщений між двома християнськими святами – Собору трьох святителів (12 лютого) та Стрітення (15 лютого) − й ідеально вписується у числа святкувань”, −зазначив він.

Тому, за словами Соскіна, заробляють компанії на цьому святі доволі непогано, адже реалізовують і валентинки, і квіти, і різноманітні інші подарунки.

Читайте також: У Львові поліцейський зворушливо освідчився колезі у День святого Валентина (відео)

 “При цьому є ще одна особливість – це свято роблять для біомаси: я святкую, бо так чинять усі. Тим часом торговці просто рахують вигоду від проданого та заробленого на розвагах. Українці ж ведуться і тратять свідомо чи несвідомо на це значні кошти. А День Валентина – це вже чистий комерційний проект для маркетологів”, − резюмував економіст.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com