Facebook встановить жорсткіший контроль політичної реклами в Україні

21.02.2019, 11:32
13070

Facebook посилить контроль над розміщенням політичної реклами, що стосується виборів президента в Україні.

Читайте також: Facebook планує створення платформи “Whatsabook”

У середині березня Facebook посилить контроль над розміщенням користувачами політичної реклами в Україні. Про це заявила продакт-менеджер Facebook Сара Шифф, передає “Інтерфакс-Україна“.

“З минулого тижня ми почали тимчасово забороняти зарубіжну передвиборчу рекламу щодо України. Це частина наших заходів для запобігання зовнішньому впливу. Крім цього, в середині березня ми маємо намір встановити нові правила розміщення політичної реклами, аналогічні тим, які раніше було встановлено в США, Бразилії, Індії та Великій Британії”, – повідомила вона.

За її словами, нові правила передбачають жорсткішу ідентифікацію осіб, які розміщують таку рекламу.

“Ми вимагатимемо від таких осіб надання чинних документів про ідентифікацію особистості та підтвердження, що вони є тими, ким називаються. Це одне з наших зобов’язань: забезпечити, що за політичною рекламою у Facebook стоять справжні люди”, – запевнила Шифф.

Вона додала, що нова політика передбачає ширші можливості щодо вивчення розміщеної реклами.

“Можна буде побачити більше інформації про виконавців, скільки часу було витрачено на рекламу, скільки вона зібрала емоцій, чи є вона актуальною, демографічний зріз про осіб, котрі переглянули рекламу: вік, стать, місце. Всю цю інформацію буде розміщено в так званій бібліотеці реклами, яка доступна для загального ознайомлення”, – повідомила співробітниця Facebook.

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com