Forbes склав рейтинг найдорожчих брендів світу

29.07.2020, 13:33
79816

Журнал Forbes склав рейтинг найдорожчих брендів світу. За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн, пише УНІАН.

Читайте також: Поїздка до Німеччини по “безвізу” наразі неможлива, – посольство

Найдорожчий бренд

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $241,2 млрд за версією рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

При цьому, в цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю представленої в рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook.

Перша п’ятірка рейтингу

Відзначається, перші п’ять рядків рейтингу займають ті ж компанії, що і торік. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook навпаки показав негативну динаміку. За рік бренд компанії подешевшав на 21%.

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн.

Перша десятка рейтингу Forbes:

Apple — $241,2 млрд (+17%);

Google — $207,5 млрд (+24%);

Microsoft — $162,9 млрд (+30%);

Amazon — $135,4 млрд (+40%);

Facebook — $70,3 млрд (-21%);

Coca-Cola — $64,4 млрд (+9%);

Disney — $61,3 млрд (+18%);

Samsung — $50,4 млрд (-5%);

Louis Vuitton — $47,2 млрд (+20%);

Mcdonald’s — $46,1 млрд (+5%).

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).

Як змінився рейтинг

При цьому, у рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, помітно змінилися позиції декількох брендів. Зокрема, Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas — з 61-го на 51-е місце, а Netflix підскочив з 38-го на 26-е місце. Також змінилося позиція в рейтингу у кількох люксових брендів: Chanel перемістилася з 79-го на 52-е місце, а Cartier — з 64-го на 56-е.

Вперше в рейтинг Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Водночас бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і kellogg’s покинули рейтинг.

Прогнози

Видання зазначає, що з-за впливу коронавірусу та економічної кризи, в наступному році рейтинг топ-100 може виглядати зовсім інакше. На цей час ситуація виглядає так, що компанії, які найпомітніше виросли у 2019 році (Amazon, Netflix і PayPal), можуть залишитися у виграші та після пандемії. Цьому сприятимуть тренди у сфері онлайн-торгівлі, стрімінг і обробки платежів.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com