Кандидати у президенти на рекламу в ЗМІ витратили 66% виборчих фондів

25.03.2019, 16:53
17987

Більшість коштів із виборчих фондів кандидати в президенти витратили на використання ЗМІ – 623 млн грн. Загалом кандидати, чиї звіти доступні на сайті ЦВК, витратили 941 млн грн.

Читайте також: Партія “Слуга народу” піде на парламентські вибори, але, можливо, без Зеленського

Про це повідомляє Комітет виборців України.

“Тобто на рекламу в ЗМІ було витрачено 66% коштів або кожну другу гривню. Із доступних звітів найбільший відсоток витрат на рекламу в ЗМІ у Юрія Кармазіна. На використання ЗМІ спрямовано 100% коштів (368 тис. грн). На другому місці Юрій Бойко (84% коштів або 39 млн грн). На третьому – Сергій Тарута (82% коштів або 80 млн грн)”, – йдеться в повідомленні.

Далі йдуть Василь Журавльов (81% або 279 тис. грн), Володимир Зеленський – на ЗМІ витрачено 74% всіх коштів (64 млн грн), Віктор Бондар – 74% (4 млн грн), Сергій Кривонос – 73% (лише 13 тис. грн), Юлія Тимошенко – 72% (118 млн грн), Руслан Кошулинський – 71% (11 млн грн), Петро Порошенко – 61% (251 млн грн).

“Звіти охоплюють період витрат із відкриття виборчого фонду до 18 березня 2019 року. На сайті ЦВК поки що відсутні звіти Геннадія Балашова, Олександра Вілкула, Дмитра Гнапа, Анатолія Гриценка, Дмитра Добродомова, Віктора Кривенка, Олега Ляшка, Євгенія Мураєва, Валентина Наливайченка, Володимира Петрова. Звіти інших кандидатів доступні”, – зазначили у КВУ.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com