Криклій розповів про етапи відновлення роботи пасажирського транспорту

14.05.2020, 13:50
72335

Міністр інфраструктури Владислав Криклій в ефірі “Сніданку з 1+1” розповів як відновлюватиме роботу транспорт в умовах послаблення карантину після 22 травня, чи запрацює столична підземка та що буде з неліцензованими службами таксі, передає ТСН.

Читайте також: Головний санлікар розповів, як будуть відновлюватися внутрішні перевезення в Україні

Відновлення роботи метро у Києві

Владислав Криклій заявив, що не потрібно відкривати метро 25 травня, про що просив уряд мер Києва Віталій Кличко. “Дивує непослідовність у певних етапах. Ще пару днів тому збирався київський штаб і там зійшлися на думці, що відкрити з обмеженнями доволі важко. Підземка якщо відкривається – то працює повноцінно. Звичайно, можна масочний режим, дезінфекцію, скринінг, але обмежувати на пероні, у вагонах доволі важкою”, – сказав Криклій. На думку міністра, він би не поспішав з цим рішенням.

Запуск громадського транспорту у містах та перепустки для проїзду у ньому

Міністерство інфраструктури ініціювало законопроєкт, який дозволяє запропонувати нову транспорту модель у зв’язку з коронавірусом. За словами Криклія, нова модель має дозволити замінити маршрутки на автобуси, електробуси. “Тоді міста зможуть фактично розширити той перелік транспортних засобів, який фактично у форматі громадського транспорту працює і вони зможуть замовляти транспорту послугу в перевізників. І тоді це дає можливість замінити маршрутки на нормальні автобуси, електробуси, але це будуть вже нормальні перевізники, які надаватимуть послугу місту і комунальним підприємствам”, – пояснив міністр.

Щодо того, коли громадський транспорт з’явиться на вулицях міст України, то Криклій повторився, що “це вже питання до місцевої влади, чи готові вони відпускати маршрутні таксі”, але на його думку робити це ще рано. Натомість міністр охорони здоров’я Максим Степанов заявив, що громадський транспорт відновить свою роботу від 22 травня.

Перепустки

Міністерство інфраструктури і Міністерство охорони здоров’я наразі опрацьовують варіанти альтернативи перепусток для проїзду в громадському транспорті. За словами Криклія, альтернативою перепусток у міському транспорті може стати дотримання усіх засобів захисту. “Поки транспорт функціонує в режимі спеціальних перепусток. Ми з МОЗ опрацьовуємо варіант, щоб маска і дотримання правил і обмежень, які є зараз, стали альтернативою перепустки”, – розповів він.

Міжміське та міжобласне сполучення

З другого етапу послаблення карантину в країні відновиться внутрішньообласне і міжобласне сполучення. “Це міграція між містами і областями. Зрозуміло, що це може більше впливати на розвиток епідеміологічної ситуації, і про стримання якихось показників вже не йтиметься”, – наголосив міністр.

За словами Криклія, усі терміни відновлення сполучення його відомство ухвалюватиме спільно з Міністерством охорони здоров’я. “Дата буде, виходячи з рекомендацій МОЗ. Якщо вони ухвалюють 22 травня (попередня дата закінчення карантину – ред.), значить ми починаємо від 22, далі – через десять днів, бо саме кожні десять днів додаткові обмеження знімаються”, – наголосив міністр Владислав Криклій.

Міжнародне сполучення, внутрішні та міжнародні авіаперельоти

За словами міністра, відомство разом з національними перевізниками обговорює можливості відновлення авіаперельотів. Авіакомпанії пропонують відновлювати внутрішні перельоти одночасно з міжнародними. “Вчора робили велику зустріч з національними авіаперевізниками. Зупиняємося на тому,  якщо відкривати (авіаперельоти – ред.), то одночасно. Фактично внутрішні перевізники працювали за моделлю хабу: для того, щоб підвезти, і залучалися для міжнародних перевезень”, – розповів Криклій.

Міністр наголосив, що самі внутрішні перевезення не дадуть необхідного трафіку. Саме тому перевізники не бачать сенсу відновлювати авіасполучення поетапно. Дати відновлення авіаперельотів Владислав Криклій не назвав.

Таксі

Міністр інфраструктури назвав неліцензовані служби таксі карбулінгом та наголосив, що на них не буде розповсюджуватися пакет стимулів, а саме дозвіл на рух по смугах, відведених для громадського транспорту.

“Я хочу поставити акцент, що найбільш популярні служби Убер, Уклон і решта сервісів – це неліцензовані служби таксі. Це карбулінги. На них це правило не буде розповсюджуватися. Мова йде про ліцензованих перевізників. І це в першу чергу про безпеку. Тому ми маємо давати певний пакет стимулів, бо ніхто не хотів йти у ліцензовані перевізники, бо це додаткові перевірки, медогляд, сплата податків і оформлення як юридична чи фізична особа підприємець – і всі йшли в тінь. Це один зі стимулів, щоб йти з тіні”, – заявив Криклій.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com