Середа 24.04.2019
Луцьк 12°C
USD 26.60000
EUR 29.70000

Архів

Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Офіційно: президент Boeing визнав, що дві авіакатастрофи сталися через помилки програми

5.04.2019, 21:17

Президент корпорації Boeing Денніс Мюіленбург визнав, що аварії літаків Boeing-737 MAX в Індонезії та Ефіопії трапилися через некоректну роботу програмного забезпечення. Про це він розповів у своєму відеозверненні.

Читайте також: Канада “закрила небо” для Boeing 737 MAX після авіакатастрофи в Ефіопії

Мюіленбург висловив співчуття близьким та рідним пасажирів, членів екіпажу, які загинули на борту обох літаків. За його словами, всі у компанії відчувають величезну провину від цих подій.

Він визнав, що в обох випадках система MCAS зіграла вирішальну роль.

Ця система автоматично перемикає стабілізатор на пікірування (опускає ніс літака в напрямку землі) у разі, якщо отримує сигнал, що літак виходить на занадто великі кути (піднімає ніс) і втрачає швидкість.

У випадках з аваріями в Індонезії та Ефіопії, за попередніми даними, зламався датчик, і система помилково розпочала роботу, направивши літак до землі. Пілотам не вдалося її відключити.

Президент Boeing пообіцяв, що найближчим часом у програмне забезпечення літаків моделі 737 MAX внесуть зміни.

″Це оновлення разом з відповідними навчальними матеріалами, які отримають пілоти, виключать можливість випадкової активації MCAS″, – сказав він у зверненні.

Нагадаємо, що пасажирський літак Boeing 737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines розбився вранці 10 березня через шість хвилин після вильоту з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абебі. Лайнер виконував рейс в кенійській столиці Найробі.

В результаті всі 149 пасажирів і вісім членів екіпажу загинули.

Лайнер такої самої моделі розбився у жовтні 2018 року в Індонезії. Boeing 737 MAX авіакомпанії Lion Air впав у море через 13 хвилин після зльоту. Тоді у результаті авіакатастрофи загинули 189 осіб.

Слідчі помітили схожий сценарій в обох катастрофах і припустили, що до трагедії призвів збій у роботі системи для запобігання звалювання. В результаті збою програмного забезпечення система в обох випадках направляла літаки в землю, незважаючи на спроби пілотів зберегти контроль.


Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...