Понеділок 25.03.2019
Луцьк 7°C
USD 26.80000
EUR 30.25000

Архів

Березень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Повідомили, що втратив Маріупольський порт через Керченський міст

13.03.2019, 21:48

Маріупольський порт втратив 33% свого флоту і до 140 тисяч тонн експортної металопродукції в місяць внаслідок будівництва моста через Керченську протоку та наступного обмеження проходу суден, висота яких становить 33 метри і більше, повідомляється на сторінці Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб  в Facebook.

Читайте також: Кримський міст почав зміщуватись

″В результаті будівництва Керченського мосту Росія обмежила прохід суден по висоті: відтепер судна типу Panamax не можуть проходити через канал. Паралельно з обмеженнями руху суден, зараз міліє і замулюється дно. Через невдалу конструкцію Керченського моста важко спрогнозувати все, що відбувається під водою ″, – зазначив міністр з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб Вадим Черниш під час візиту до Маріуполя.

При цьому він зазначив, що, незважаючи на блокаду РФ Керченської протоки, Маріупольський порт продовжує працювати й залишається одним із стратегічно важливих підприємств міста. Максимальні потужності порту дозволяють здійснюватиме перевалку вантажу до 21 млн тонн на рік, але після агресії РФ на сході України потужності порту знизилися майже втричі.

″Для того, щоб поліпшити ситуацію в портах Маріуполя і Бердянська, тепер обговорюється кілька можливостей. Одна з них – використання внутрішніх фінансових ресурсів, які могли б залишалися в портах. Не менш важливим фінансовим ресурсом є додаткові кошти ЄС″, – розповів міністр.

Він також зазначив, що якщо буде змінюватися характер вантажів, і коли запрацює зерновий термінал, завершення будівництва якого очікується цього року, то варто організувати перекваліфікацію працівників порту.

″Також є принципове рішення про виділення додаткових коштів на фінансування інфраструктурних проектів, які сприятимуть роботі порту. Це забезпечить таку логістичну схему, яка буде задіяти кілька видів транспорту : залізничний, автомобільний і морський для того, щоб регіон мав і сировину для підприємств, і також відвантажували готову продукцію. Кілька таких узгоджених рішень буде прийнято з іноземними партнерами ″, – додав Черниш.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook та Telegram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

Коментарі (0)

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Останні новини

Опитування

Як Ви розцінюєте отримання Томосу Україною від Вселенського патріарха?

Переглянути результати

Завантаження ... Завантаження ...