Розмитнення “євробляхи” за новими правилами: від чого залежатиме вартість та чи можна це зробити самому

1.03.2021, 21:33
95068

Як відомо, нещодавно Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкт щодо розмитнення “євроблях”.

Читайте також: В Україні пропонують розмитнити “євробляхи” за новими правилами

Утім, власники автомобілів на європейській реєстрації вже виступили проти цього документу. UBR пояснив, від чого залежатиме вартість розмитнення цих машин за новими правила та чи можна взагалі це зробити самому.

Отже, чому саме “євробляхери” проти цього законопроєкту. По-перше, представники організації “АвтоЄвроСила” вважають, що ухвалені в першому читанні законопроєкти несправедливі щодо вартості самого авто, яке необхідно розмитнити. Якщо автомобіль коштує 2 тисячі євро, а плата за розмитнення складе 1 тисячу, і власнику дорогої машини, скажімо, за 50 тисяч, доведеться розщедритися на ту ж суму.

По-друге, законопроєкт 4643-д має ще дві заковики: він стосується тільки легковиків, напів- і вантажних машин, і не полегшує розмитнення для тих, хто міг би претендувати на пільги, наприклад, учасникам АТО, батькам багатодітних сімей та ін.

Від чого саме залежатиме вартість розмитнення авто на єврономерах:

У пропонованих законопроєктах ціна розмитнення “евробляхи” буде залежати від трьох показників:

об’єма двигуна (сума ставки вираховується множенням показника на коефіцієнт);

року випуску (якщо від дати її виготовлення пройшло менше 10 років, то ця ставка не нараховується);

типу двигуна (якщо авто на дизелі, доведеться доплатити ще 100 євро).

Вартість можна легко перевірити самостійно за допомогою калькулятора на сайті “АвтоЄвроСила”. Наприклад, якщо взяти Honda Accord 2006 року випуску з об’ємом на 2000 куб.см, то власнику доведеться заплатити 775 євро (26,3 тисячі грн). Якщо у вас Peugeot 206 2008 року на 1 400 куб.см, то розмитнення обійдеться рівно в ті ж гроші.

Чи можна розмитнити авто самому:

Як відзначають деякі автоюристи і самі брокери, так як закон ще не ухвалений у другому читанні, про самостійне розмитнення авто говорити рано.

“Розмови ходять, але документально це ніде не прописано. Багато “євробляхерів” хочуть, звичайно ж, самі прийти зі стопкою документів, покласти їх у віконце. Машину розмитнено, власнику дали документи, а він поїхав в МРЕВ і став на облік. Якщо депутати спростять систему, я тільки за”, – відзначає один з брокерів.

За його словами, багато його колег залишаться без роботи, але з бюрократією необхідно щось робити: щодо дистанційного зняття з обліку є бажання, але можливості поки немає.

“Обійтися без брокера бажання у багатьох є, але механізм в пропонованих законопроєктах не прописаний. Немає такого, щоб людина сама, в обхід всього вирішила проблему”, – вторить брокеру інший автоюрист. І додає, що питання дійсно гостре: деякі брокери виявляються аферистами, хоч і досить рідко.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com