Страйкарі зі знанням російської мови: що відбувається на кордоні з Польщею та доки триватиме блокада

9.12.2023, 08:03
151014

Польські перевізники продовжують блокаду кордону з Україною. Головна  їхня вимога – скасувати транспортний безвіз для українських вантажівок. Однак, Єврокомісія вже заявила, що лімітовані дозволи на в’їзд до Європи не повертатиме.

Читайте також: ЗСУ відчувають брак постачання на фронті через блокаду кордону в Польщі – NYT

Про це пише ТСН.

Українські водії тижнями не можуть повернутися додому через блокаду. Тисячі вантажівок розташувалися уздовж трас у полі, бо у місті стояти не мають права. Тут жодних побутових умов, їжу підвозять волонтери.

На парковці у напрямку пункту пропуску “Корчова-Краківець” теж стоять фури. Тут є туалет та можна прийняти душ. Але запаси харчів теж закінчуються і пального не вистачає. Водії у яких бак ще заповнений, діляться з колегами. Стояти у черзі доводиться тиждень-два. Навіть тим, хто везе вантаж, який швидко псується чи гуманітарну допомогу.

Польські протестувальники під час спілкування з журналістами ж заявляють – що це мовляв неправда. Поляк при цьому спілкується російською та каже – він не перевізник, а логіст у транспортній компанії. І пояснює звідки знає мову окупантів.

“У нас гарна вчителька російської мови була, от я і вивчив”, – каже поляк.

Говорити більше на камеру польські пікетувальники не хочуть.

Протестувальники  вимагають скасувати транспортний безвіз для українських фур. Домовитися з ними поки не вдається. Тож вихід  запропонувала “Укрзалізниця”  – запустила потяг-платформу для транспортування ваговозів. Перевізники кажуть, це затратно, але все ж альтернатива.

“Зараз, враховуючи блокаду, автівки стоять по 15 діб на виїзд і на – 10 по поверненню, то звісно це – дуже хороша альтернатива. Навіть не тільки в режимі ціни високої, а в режимі того, що товари можна вчасно експортувати і виконувати свої контракти, бо якщо невчасно, то можеш отримати ще штрафні санкції або товар може зіпсуватися”, – каже керівник департаменту міжнародних автоперевезень групи логістичних компаній Олександр Кирилюк.

Поки фури перевозить через кордон потяг, водії перетинають його автобусами. За час блокади український бюджет втратив близько 10 мільярдів гривень. Страйк на українсько-польському кордоні дозволено до січня. 

Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com