Триколор і V у центрі: бренд Louis Vuitton звинуватили у підтримці Росії
У розпал Тижня моди в Парижі, де бренди презентують публіці колекції прет-а-порте, французький Модний дім Louis Vuitton потрапив у скандал через двозначний ролик, яким хотів прорекламувати осінньо-зимову колекцію.
Читайте також: Саудівська Аравія у квітні підвищить ціни на нафту для Азії та Європи – ЗМІ
Показ має відбутися 6 березня у Музеї д’Орсе, тому у короткому ролику, який бренд опублікував, прапор Франції майоріє на тлі годинника у центральній залі музею. На прапор нанесена велика латинська літера V, яка означає назву бренду та прізвище його засновника Louis Vuitton.
#LVFW23
A signature in motion. @TWNGhesquiere will present his next #LouisVuitton Women’s Collection at the Musée d’Orsay in Paris. Watch the show live on Monday, March 6th at 2:30 pm CET on Twitter or at https://t.co/662EMiQ9YA pic.twitter.com/WVcLvPn2p3— Louis Vuitton (@LouisVuitton) March 4, 2023
Однак така реклама викликала неоднозначну реакцію, оскільки літери V та Z стали вже символом рашизму, бо їх наносять на свою техніку російські військові, які воюють в Україні.
Зокрема, свою негативну реакцію з цього приводу висловив радник голови офісу президента України Михайло Подоляк.
“РФ понад рік вирізує українців у Європі за допомогою триколору та свастики V/Z. Елітний модний дім, орієнтований на “російських нуворишів”, вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона просякнута кров’ю, так, Louis Vuitton?” — написав Подоляк у Twitter.
For over a year, RF has been slaughtering Ukrainians in Europe using the tricolor & V/Z swastika. An elite fashion house focused on “Russian nouveau riche” chose to publicly toy with the symbols of aggression.
Luxury smells better when it’s drenched in blood, right @LouisVuitton? pic.twitter.com/I5lZ90n6RC— Михайло Подоляк (@Podolyak_M) March 5, 2023
Деякі користувачі соцмережі все ж відзначили, що подібне лого бренд використовує давно.
Також у коментарях нагадали, що брендом володіє французька транснаціональна компанія LVMH, до складу директорів якої входить Антуан Арно – нинішній чоловік росіянки Наталії Водянової, яка хоч і засудила війну в соцмережах, але продовжує влаштовувати гламурні вечірки для багатих росіян у Дубаї.
Але варто нагадати, що це не перший подібний скандал у бренду. Торік Louis Vuitton випустив браслети на яких їхній логотип також нагадував V та Z.
Переглянути цей допис в Instagram
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)