“Укрзалізниця” розширює функціональні онлайн-сервіси для пасажирів та вантажних клієнтів

12.04.2019, 19:32
20675

Акціонерна компанія “Укрзалізниця” розширює онлайн-сервіси послуг для пасажирів та вантажних клієнтів. Більшість опцій планується активувати вже цього року, повідомив голова правління “Укрзалізниці” Євген Кравцов.

Читайте також: “Укрзалізниця” призначила додаткові потяги

Укрзалізниця пропонує пасажирам нові онлайн-послуги. Сюди належать: замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі. Планується також запровадження послуги “листа очікування”, коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів. З’являться також онлайн-новації і для клієнтів із сектора вантажних перевезень. “Укрзалізниця” планує, зокрема, провести суттєвий реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року.

“Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, у тому числі й фінансову. Окрім цього, у планах компанії – розширити спектр додаткових послуг, які надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з’явиться можливість замовити тягу або “нитки графіку”, – розповів керівник “Укрзалізниці”.

В “Укрзалізниці” інформують, що онлайн-сервіс компанії з продажу проїзних документів користується попитом серед пасажирів. Так, у 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.

Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у FacebookTelegram та Instagram

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com