“Укрзалізниця” відновлює харчування в пасажирських поїздах “Інтерсіті”
Укрзалізниця відновлює послуги харчування у швидкісних поїздах “Інтерсіті” та “Інтерсіті+”.
Читайте також: Мін’юст запустив додаток, який може замінити юриста
Як повідомила прес-служба УЗ у четвер, зокрема, розпочато реалізацію кондитерських виробів, води та інших холодних напоїв у поїздах далекого прямування, пише Інтерфакс-Україна.
Так, під час поїздки швидкісними поїздами “Інтерсіті +” і “Інтерсіті” пасажири можуть купити не тільки питну воду, холодні напої, а й продукти харчування в індивідуальній упаковці, готові страви, які попередньо розфасовані в щільно закриту тару і не потребують нагрівання.
При цьому УЗ зазначає, що пасажири мають дотримуватися безпечної дистанції – у вагоні-буфеті можуть перебувати не більше ніж дві людини. Розносна торгівля з мобільного візка представниками кейтерингової компанії та доставка замовлення з вагона-буфета на місце поки що не здійснюються.
Реалізація продуктів харчування у швидкісних поїздах здійснюється на підставі агентського договору з ТОВ “Вог Кафе”.
Реалізація продуктів харчування у пасажирських поїздах стала можливою завдяки постанові Міністерства охорони здоров’я №39 від 3 липня 2020 року “Про внесення змін до Тимчасових рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при організації залізничних перевезень у період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID- 19)”.
Читайте головні новини України та світу на наших сторінках у Facebook, Telegram та Instagram
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)