Уряд спростив процедуру оформлення паспорта громадянина України: що змінилося
Кабінет міністрів затвердив зміни, які спростять процедуру оформлення паспорта громадянина України. Нові норми почали діяти від 2 листопада.
Читайте також: Підробок на мільйони: поліція викрила фабрику фейкових ПЛР-тестів та сертифікатів вакцинації
Про це повідомляє Державна міграційна служба України.
Відтепер оформити ID-картку можна за місцем звернення, не за місцем реєстрації. Також оформити ID-картку можуть особи, щодо яких обрано запобіжний захід. Крім того, отримати паспорт можуть ті особи, які виїхали на постійне проживання за кордон.
Як зазначають у міграційній службі, під час першого оформлення паспорта у 16-18 років тепер будуть видавати реєстраційний номер облікової картки платника податків. Тож для додаткового оформлення не доведеться навідуватись до податкових органів.
Які ще є зміни у процедурі оформлення паспорта:
Оформити ID-картку та одночасно знятися з консульського обліку в закордонній дипломатичній установі.
Під час оформлення ID-картки замість документа про присвоєння РНОКПП особа може подати дані про РНОКПП, які внесені до паспорта або свідоцтва про народження. Після запровадження технічної можливості у територіальному органі/ територіальному підрозділі ДМС провести перевірку відповідності таких даних у Державному реєстрі фізичних осіб–платників податків.
Особи, які оформлюють паспор вперше після досягнення 18 років та у яких відсутнє свідоцтво про народження, можуть подати замість нього витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження.
У відомстві зауважують, що спростили також процедуру встановлення особи. Йдеться, зокрема, про осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України. Також збільшили до 3-х років термін зберігання паспорта у разі його неотримання заявником. Раніше паспорт зберігали лише один рік.
Читайте головні новини України та світу на нашій сторінці у Facebook
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)