“Вся негативна інформація щодо Тимошенко – обман”, – The Guardian

18.04.2018, 12:59
2029

Протягом багатьох років проти Юлії Тимошенко велася глобальна дискредитаційного кампанія з допомогою таємних медіа-операцій, яка була націлена на створення негативного образу політика як в світі, так і в Україні. Нещодавно сенсаційні документи з розслідування американської прокуратури в справі Пола Манафорта опублікувало одне з найавторитетніших видань світу – британська газета The Guardian, передає Uainfo.org.

Документи проливають світло на те, як маніпулюють свідомістю українців і штучно створювали негативний образ Юлії Тимошенко. Замовником дискредитаційної кампанії, згідно з даними видання, була кланова система України на чолі з Віктором Януковичем, а виконавцем – його колишній піарник Пол Манафорт.

Як свідчать документи, опубліковані The Guardian, на кампанію щодо компрометації Тимошенко режим Януковича витратив 75 млн доларів (2 250 000 000 грн), сліди від яких знайшли на офшорних рахунках Пола Манафорта.

Всього за рік кампанії американські лобісти, які виконували замовлення режиму Януковича, розмістили в закордонних ЗМІ більше ніж 2000 матеріалів, які були націленими на “очорнення” лідера “Батьківщини”.

The Guardian опублікувало результати майже річної реалізації дискредитаційної кампанії і описало її характерні інструменти, серед них – маніпуляції і дезінформація.

Цю стратегію проти Юлії Тимошенко під назвою “Україна – цифрова дорожня карта” розробляв ключовий іноземний консультант Партії регіонів Пол Манафорт спільно з піарником Аланом Фрідманом, щоб навішати на Юлію Тимошенко ярлики “корупціонера”, “газової принцеси”, “людини, що рветься до влади”, антисемітизму і нацизму.

Стратегія, зокрема, полягала в розповсюдженні кремлівськими ботами в медіа та соцмережах фейків про Юлію Тимошенко. Цим займався спеціальний створений експертно-аналітичний Центр дослідження країн колишніх соціалістичних Радянських республік (CXSSR). Цікаво, що сам центр CXSSR перебував у Відні, а сайт центру – на сервері в Москві.

Інша тактика маніпуляції і “перетворення на противагу” – це використання поведінки Тимошенко в суді. Згідно з планом Манафорта, планувалося брати кадри, де Юлія Тимошенко проявляє неповагу до суду, і використовувати їх у відео проти неї і максимально поширювати це відео. Показувати, зокрема, що вона “безглузда і поводиться не як державний діяч”, а також – “підла, поширює наклеп, має антисемітські погляди і демонструє зневагу до суду”.

Ще одним методом публічної дискредитації було створення сайту TheTymoshenkoFiles, який мав би публікувати в усьому світі компрометуючі матеріали, різні погані історії про життя Тимошенко і протиставляти її (негативний персонаж) Інні Богословській (позитивний персонаж).

Це протиставлення було б видно навіть з візуального наповнення: “картинки і зміст представляли Богословську як сміливу, дружню і відкриту, а Тимошенко – як “лукаву і підступну”; причому це протиставлення може бути нав’язане глядачеві” від моменту, коли користувач вперше заходить на сайт, до моменту, коли він йде”.

Всі негативні матеріали про Юлію Тимошенко за гроші публікувалися в провідних світових ЗМІ, а потім поширювалися в Україні. У звітах, опублікованих The Guardian, фігурують прізвища екс-нардепа від Партії регіонів Інни Богословської, екс-міністра закордонних справ Костянтина Грищенка і багатьох експертів, які брали участь в глобальній кампанії по дискредитації Юлії Тимошенко.

The Guardian відзначає, що в кампанії Манафорта-Януковича проти Юлії Тимошенко містяться перші спроби використання кремлівської “фабрики ботів”. Саме на ділі Тимошенко Кремль відточував нові технології, які він використовує і сьогодні. З типовими маніпуляціями, які є в плані інформаційної атаки на Тимошенко, Україна згодом зіткнулася під час російської агресії та інформаційної війни.

Сенсаційне розслідування, опубліковане The Guardian, доводить, що вся негативна інформація стосовно Юлії Тимошенко виявилася банальним обманом.

Помилка в тексті? CTRL+ ENTER

    Коментарі (0)

    Додати коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

    Останні новини

    Опитування

    WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com