“Ох **ать, хто ти така?”: Власник відомого ресторану в Києві обматюкав відвідувачку, якій не сподобався рамен (фото)
Власник та шеф-кухар мережі закладів у Києві обматюкав відвідувачку, якій не сподобалася страва в ресторані Ramen vs Marketing.
Читайте також: Тищенко запропонував “слугам” відсвяткувати Новий рік в елітному ресторані: ціни вражають, – ЗМІ
Жінка написала негативний відгук про ресторан на своїй сторінці в Facebook.
Відвідувачка назвала заклад розчаруванням року і перерахувала, що саме їй не сподобалося у страві. У коментарях до публікації власник грубо відповів жінці та попросив не займати місця в ресторані.
“Ох **ать, хто ти така і звідки взялась?))) Таких гастро критиків за 6 років роботи я бачив до***. Не подобається – іди далі і не займай посадки“, – написав шеф.
Крім того, на своїй сторінці в соцмережі чоловік написав розлогий пост, де за допомогою словника пояснив, хто такий критик, і назвав коментаторів некомпетентними.
“Все просто – некомпетентні люди, які намагаються видаватися до маніпуляцій, самі зариються в своїй брехні, їм просто необхідно дати більше часу, щоб наговорити ще більше абсолютно неінформативних та беззмістовних речень”, – написав власник мережі закладів.
Варто зазначити, що у коментарях більшість людей були обурені поведінкою чоловіка і підтримали відвідувачку, деякі також негативно висловилися про заклад. Однак були і ті, хто залишився на стороні шефа.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)