Міністр Дмитро Дубілет пропонує скасувати трудові книжки
Дмитро Дубілет планує за 6−9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook
“Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу – кадрового (він же HR)”, − написав Дубілет.
Читайте також: Перші кроки діджиталізації: як проходитимуть електронні вибори та перепис населення (відео)
За оцінкою міністра, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. Міністр пропонує кілька ключових змін.
Наприклад, заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет відзначає, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, він нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному вигляді.
“Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на флешках “(токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося”, – повідомив Дмитро Дубілет .
Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років. Спростити логіку погоджень: блок−схеми, за якими документи “ходять” по кабінетах, спростити і скоротити в 3-4 рази.
Планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.
“І багато−багато іншого. Для цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ. Само собою, з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців”, − йдеться у повідомленні.
Помилка в тексті? CTRL+ ENTER
Коментарі (0)